طرح های اینترنت پرسرعت ADSL

اقدامات بعد از خرید ناموفق

مشترک گرامی :

پرداخت شما ناموفق بود , به موارد زیر دقت کنید

اقدامات بعداز خرید ناموفق :

در صورت تکرار چند خطای پی در پی لطفا کد خطای مربوط به پرداخت خود را از بالای همین برگه اطلاع دهید .

دلایل پرداخت ناموفق را بررسی کنید و پس از رفع مجددا اقدام به خرید کنید .

در صورتی که مبلغی از حساب شما کسر گردیده باید نهایتا پس از 72 ساعت به حساب شما بازگردد در غیر این صورت ساعت و تاریخ کسر از حساب را به کارشناسان سامانه اطلاع دهید تا با پشتیبانی درگاه مورد را بررسی نمایند و مبلغ به حساب شما برگشت داده شود .


لطفا و حتما ؛ موارد مربوط به پرداخت و یا اشکال در سامانه را فقط و فقط با شماره های زیر و کارشناسان ما در میان بگذارید :

09351018840

09151018840

05138488840

برای پرداخت وجه متغیر پس از مشورت میتوانید از برگه افزایش اعتبار نسبت به پرداخت اقدام نمائید .

ما همواره سعی داریم ( با زبده ترین کارشناسان ADSL ) بهترین و ارزانترین پیشنهادات را به شما ارائه دهیم .

سامانه اینترنت پرسرعت خراسان رضوی :  با پشتیبانی 24 ساعته ( در صورت نیاز حضوری ) فعال و رایگان شما را یاری خواهد کرد .


 

(( بازگشت به سبد خرید شما در سامانه ))

(( بازگشت به صفحه اصلی فروشگاه اینترنت ADSL  ))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با پشتیبان