مشترک گرامی :
پرداخت شما ناموفق بود , به موارد زیر دقت کنید
اقدامات بعداز خرید ناموفق :
در صورت تکرار چند خطای پی در پی لطفا کد خطای مربوط به پرداخت خود را از بالای همین برگه اطلاع دهید .
دلایل پرداخت ناموفق را بررسی کنید و پس از رفع مجددا اقدام به خرید کنید .
در صورتی که مبلغی از حساب شما کسر گردیده باید نهایتا پس از 72 ساعت به حساب شما بازگردد در غیر این صورت ساعت و تاریخ کسر از حساب را به کارشناسان سامانه اطلاع دهید تا با پشتیبانی درگاه مورد را بررسی نمایند و مبلغ به حساب شما برگشت داده شود .
لطفا و حتما ؛ موارد مربوط به پرداخت و یا اشکال در سامانه را فقط و فقط با شماره های زیر و کارشناسان ما در میان بگذارید :
09351018840
09151018840
05138488840
برای پرداخت وجه متغیر پس از مشورت میتوانید از برگه افزایش اعتبار نسبت به پرداخت اقدام نمائید .
ما همواره سعی داریم ( با زبده ترین کارشناسان ADSL ) بهترین و ارزانترین پیشنهادات را به شما ارائه دهیم .
سامانه اینترنت پرسرعت خراسان رضوی : با پشتیبانی 24 ساعته ( در صورت نیاز حضوری ) فعال و رایگان شما را یاری خواهد کرد .